Naujienos iki 2021

Klientus laikinai aptarnausime tik telefonu ir elektroniniu paštu

2020. 03. 16

Reaguodami į šalyje paskelbtą ekstremalią situaciją ir saugodami savo klientų, darbuotojų bei jų artimųjų sveikatą nuo pavojaus užsikrėsti koronavirusu, UAB „Anykščių vandenys“ nuo kovo 16 dienos laikinai stabdo klientų aptarnavimą gyvai. Jis vyks nuotoliniu būdu. 
Siekiant išvengti artimo kontakto su klientais uždarose patalpose, nedirbs UAB „Anykščių vandenų“ Klientų aptarnavimo skyrius, nevyks šalto vandens skaitiklių patikros ir keitimo darbai, atšaukiami projektų derinimai gyvai.
Padidintos taršos kontrolės ir techninės priežiūros darbų organizavimas vyks įprastu režimu, perklausiant klientų, ar priims bendrovės specialistus. Klientui atsisakius, vizito terminas bus nukeliamas.
Naujų klientų prijungimas taip pat bus vykdomas, išskyrus tais atvejais, kai reikalingas trečiųjų šalių (fizinių ar juridinių asmenų) atjungimas – šie prijungimai stabdomi, kad kitiems klientams būtų užtikrintas nepertraukiamas vandens teikimas. 
Šiuo laikotarpiu, kol bus ribojamas klientų aptarnavimas, bendrovė visais klausimais klientus konsultuos ir aptarnaus telefonu +370 381 58788 arba elektroniniu paštu
Dėl susidariusios nenumatytos situacijos gali didėti gaunamų skambučių ir laiškų srautas, todėl labai prašome savo klientų supratingumo. Stengsimės, kad klientų aptarnavimas būtų kuo sklandesnis ir visiems atsakytume kaip įmanoma greičiau. Visi kiti procesai įmonėje vyksta įprastu režimu, kad gyventojams būtų užtikrinamas nepertraukiamas vandens tiekimas, leidžiantis palaikyti visas higienos sąlygas, svarbias apsisaugojimui nuo virusų.
UAB „Anykščių vandenys“ nuolat stebi ir vertina besikeičiančią situaciją bei atsižvelgiant į ją atitinkamai reaguos ir informuos savo klientus.


Neradote informacijos, parašykite mums